Recept na oreo dortík

   Protože není nic lepšího než jíst zdravě a ještě k tomu chutně, rozhodla jsem se, že se s Vámi podělím i o pár mých receptů, které většinou vznikly na základě "mám chuť na tohle, tohle a tamto a možná by z toho šel splácat nějaký koláč :D ". Takové ty rychlovky jsou podle mě ale stejně nejlepší a nejvíc mě baví.

  Tak už dost řečí a tady máte první recept na oreo dortík, který jsem pekla poprvé a dopadl úplně luxusně ♥ Dokonce i zarytí odpůrci zdravějšího pečení mi ho pochvílili :D

Oreo dortík

Korpus 1:

  • 120g mouky ( 80g špaldová, 40g rýžová - ale můžete vyměnit i za jinou )
  • 100g bílého jogurtu
  • 2 vejce
  • 1 polévková lžíce oleje
  • 50g kakaa
  • 2 lžičky kypřícího prášku
  • sladidlo podle chuti

Všechny ingredience smícháme a nalijeme do dortové formy ( buď vymazané, nebo s pečícím papírem na dně, aby šel dort hezky vyndat)

Korpus 2:
  • Úplně ty stejné ingredience jako na korpus 1, akorát bez kakaa
Druhý korpus nalijeme na ten první a špejlí promícháme, aby nám těsta vytvořila žíhání. Pečeme na 180 stupňů asi 35-40 minut. Po upečení necháme vychladnout a potom vydlabeme cca 1cm z korpusu jako se to dělá na krtkův dort.

Krém:
  • 250g polotučného tvarohu
  • kokosové mléko v plechovce - tuhá část
  • sladidlo podle chuti
Všechny ingredience smíchat a vyšlehat tyčovým mixérem a dát nejlíp tak na hodinu do ledničky. Poté namažeme krém na vydlabaný korpus a ozdobíme oreo sušenkami a kokosovými lupínky
Dort je nejlepší druhý den, když je odleželý a krém krásně ztuhne v lednici.

Dobrou chuť! :)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(Ne)žila jsem

Jak jsem se zbavila záchvatovitého přejídání