Vítej

Jak vlastně začít? Ahoj, vítej na mém blogu..tak přesně tuhle ohranou frázi bych si ráda opustila. Ať už jsi tedy na můj blog pouze zabloudil(a), nebo jsi ho navštívil(a) záměrně, chtěla bych ti sdělit jak jsem šťastná za tvou návštěvu a doufám v to, že nebude poslední ♥

        
  Zatím úplně netuším o čem přesně můj blog bude...ale je to vlastně snadné...bude o MĚ.
► #foodlover #dreamer #shopaholic ◄.  Ano vímže to vypadá možná trochu egoisticky, ale když se nad tím zamyslíš..na čem víc by ti mělo záležet, než právě na sobě samém? Vždyť jen na sebe se můžeš 100% spolehnout a trávíš se sebou 24 hodin denně a nepřijde ti to trochu děsivé, trávit tolik času s někým koho nemáš rád? #sebelaskajezaklad


  A proč jsem si vlastně založila tenhle blog? Viděla jsem to jako skvělou formu jak si vyčistit hlavu, dostat ze sebe své pocity a emoce (ať už jsou jakékoli).. pojala jsem to spíše jako takový svůj deník, nebo prostředek na vypsání se a třeba se v mých článcích někdo najde a nějakým směrem ho to obohatí.

Tak jdem na to :)♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recept na oreo dortík

(Ne)žila jsem

Jak jsem se zbavila záchvatovitého přejídání