Dělejme si ten život hezčí ♥

black, faith, and life image
  Třeba jsem jen přehnaně hodná. Možná vidím svět až moc růžově a ostatní to vůbec neocení tak, jak si představuji, ale miluji pomáhat, dělat dobré skutky nebo jakkoli jen to chcete nazvat. Jsou to maličkosti. Pustit starého pána sednout v tramvaji. Usmát se na obsluhu v kavárně a poděkovat jim, protože oni tam stojí 12 hodin na nohou a snaží se lidem zpříjemnit den, přestože na to ani oni občas nemají náladu ( vlastní zkušenosti :D ). Vyslechnout starší paní co na vás začne jen tak mluvit ve vlaku, protože si prostě nemá s kým popovídat a je vděčná za to, že jí někdo vyslechne. Poslední dobou mám hroznou úctu ke starým lidem. Tolik zkušeností co během svého života získali, zážitků a moudra, co nám mohou předat. Často k tomu ale nemají příležitost, kvůli předsudkům, které ke starším lidem máme. Všechno jsou to věci, které nic nestojí, a přesto tolik potěší. Jak mě, tak i toho komu "pomůžu". Měli by jsme si ten život dělat hezčí, lidštější. Usmívat se, rozdávat pozitivní energii, být empatičtí.


Kdy jsi naposledy udělal/a něco pro druhé jen tak, aniž by jsi od toho očekával/a něco na oplátku?




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recept na oreo dortík

(Ne)žila jsem

Jak jsem se zbavila záchvatovitého přejídání