Jak jsem se zbavila záchvatovitého přejídání

  Nebylo to lehký, nepřešlo to ze dne na den. Několikrát jsem si řekla, že už je to za mnou a zase se to vrátilo. Věděla jsem ale, že takhle už to dál nejde a musím s tím něco dělat. Nejdůležitější bylo chtít a vydržet, ale pomohlo mi i spoustu "triků" o kterých píšu níž ↓

 1. Vypadnout někam ven
     Kdykoli jsem měla pocit, že mám chuť se přejíst a že doma je spoustu nezdravých věcí, prostě jsem se sebrala a šla ven. Jen tak jsem se toulala a rovnala si všechno v hlavě. Až když jsem si byla jistá, že zvládnu být doma, aniž bych vyluxovala celou ledničku, vrátila jsem se.


2. Tvořit
    Jen tak jezdit štětcem po plátně. Malovat všechny své pocity, nebo se naopak jen soustředit na detail a zapomenout na všechno okolo. Taky psaní. To mi pomohlo asi ze všeho nejvíc. Prostě jen tvoř...a zapomeň na všechno to zlé co se v tobě právě odehrává.



3. Pochválit se
    Kdy naposledy jsi si stoupnula před zrcadlo a pochválila jsi se? Řekla si, že jsi krásná. A to teď nemyslím jen vzhledově, ale hlavně uvnitř. Usmála se na tu holku v zrcadle a řekla jí "Mám tě ráda přesně takovou, jaká jsi"


4. Zapisovat si potraviny, které mi způsobují přejídání
   Jak už jsem říkala, moje problémy nebyly záležitostí jen několika měsíců a tak jsem postupně vysledovala důvody a potraviny, které mi vždy dají impuls k bezhlavé konzumaci všeho jídla co mi přijde pod ruku. Vedla jsem si deník, kam jsem zapsala každou potravinu, která mi nedělala dobře. U mě to byly například tortilly, müsli, plátkový sýr a podobně. Úplně jsem tyhle potraviny vyřadila a od té doby jsem se přejedla jen zřídka.

5. Neustále u sebe mít zeleninu
     Zelenina je skvělým způsobem jak oklamat hlavu. Můžete jí sníst kolik chcete, nepřiberete a máte po ní pocit nasycení. Dřív jsem podvědomě myslela na jídlo téměř 24/7 a když už jsem to nutkání něco si dát nemohla vydržet, dala jsem si hromadu zeleniny, kterou jsem vždycky nosila u sebe v krabičce jako takovou první pomoc, když mě to popadne.

6. Sledovala jsem youtuberky
     Každé ráno jsem si pouštěla youtuberky, které jí zdravě proto, aby byly zdravé a ne proto, aby zhubnuly. Samozřejmě, že to pro ně je fajn bonus, ale už tak z nich šla hrozně moc pozitivní energie a to mě vždycky nakoplo. Chtěla jsem mít radost že života jako ony. A dneska můžu říct, že to tak je. Z velké části za to vděčím právě vám, takže DĚKUJI ❤



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recept na oreo dortík

(Ne)žila jsem