Všechno má svůj čas

 


  Nebude to dneska, zítra, ani za týden..

  Nejspíš to znáš a u mě je to už dost ohraný příběh. Koukneš se do zrcadla a nespokojenost s tvým tělem tě přivede na myšlenku, že se sebou musíš začít něco dělat. Začneš si slibovat, jak od zítra začneš makat, jíst jen ty super zdravé potraviny a už nikdy si nedopřeješ ani kostičku čokolády.

  První, druhý den do toho dáš všechno  Striktně si hlídáš jídelníček, tréninky jedeš naplno. Napálíš tam hned "1000" opakování po několika sériích a čekáš, že výsledky se dostaví nejlépe okamžitě a za týden budeš vypadat jako kdejaká fitnesska z instagramu. Za pár dní už ale tvoje tělo nemůže. Jsi bez energie, cvičení je pro tebe za trest a jsi zklamán/a z toho, že na sobě nevidíš žádné výsledky. A tak tě ta motivace k tomu změnit své tělo pomalu opouští. Začneš se utěšovat tím, že mít tělo podle tvých přestav je prostě nemožné a to ani nemluvím o tom pocitu selhání, který v sobě probudíš. Na nějaký čas se tedy smíříš s tím, že prostě máš takové tělo a basta. Po pár týdnech začínáš opět od začátku a znovu se stejnou chybou, kterou je netrpělivost.
  Že jsem tě odhadla dobře? Buď v klidu, jsem na tom úplně stejně :D. Už stokrát jsem si zarytě tvrdila, že tentokrát mě nic nezastaví a dosáhnu konečně své vysněné postavy.

Někdy jsem fakt naivní! :D.

  Proto k tomu všemu teď chci přistoupit úplně jinak. Chci mít z jídla radost a ne se trápit nad ledovým salátem k večeři a další den se plazit po zemi bez energie. Chci cvičit, aby mé tělo bylo zdravé a silné. Nemyslím tím nucenou hodinu běhání na pásu, které mám ráda asi tak jako rajčata nebo kapustu (HNUS!), ale chci dělat pohyb co mě baví. Pro mě je to tanec a plavání. Tanec, protože se v něm dají vyjádřit všechny emoce a plavání, protože jakmile se ponořím do vody, všechny problémy odplavou. A HLAVNĚ chci jít na všechno hezky pomalu. Neočekávat výsledky za týden..třeba ani za měsíc. Dělat to pro svůj dobrý pocit, pro svoje zdravé tělo.


Takhle to chci..


beautiful and body image

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recept na oreo dortík

(Ne)žila jsem

Jak jsem se zbavila záchvatovitého přejídání